Säästä 12 % yhteensä 25 parhaasta joululahjatuotteestamme!
Säästä nyt

PALAUTUSOIKEUS


Jos asiakas ei ole tyytyväinen tuotteisiin, hänellä on 65 päivän vaihto- ja palautusoikeus muutamin poikkeuksin. Huom! Palautukset Postin kautta. Meillä ei ole palautussopimusta Matkahuollon / Post Nordin kanssa.

Tuotteilla, joihin on tilattu brodeeraus ei ole vaihto- ja palautusoikeutta. Ilmaistuotteiden ja bonustuotteiden vaihtaminen ei ole sallittua. Jos kuitenkin palautat tuotteen, et saa rahallista tai materiaalista korvausta siitä.

Ravikärryillä ja kärryjen osilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.

Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossaan ja alkuperäiseen pakkaukseen pakattuna (mm. kenkälaatikot). Horzen vapaaehtoisesti tarjoaman pidennetyn palautusoikeuden edellytyksenä on, että asiakas käsittelee ja sovittaa tuotetta varovaisesti sitä vahingoittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja puhdas. Horze pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole myyntikuntoinen.

Huomaa, että joitain tuotteita ei hygieniasyistä ja turvallisuusmääräysten vuoksi palauttaa. Alusvaatteita voi palauttaa ainoastaan avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

Vaihdamme tuotteet ainoastaan samaan tuotteeseen eri koossa tai eri värissä. Vaihto eri tuotteeseen ei valitettavasti ole mahdollista. Jos Horzen varastossa ei ole tarvittavaa kokoa tai väriä, Horze palauttaa rahat automaattisesti.

Kun pyydät vaihtoa, ilmoita lomakkeella selvästi minkä uuden koon haluat. Horze lähettää vaihtotuotteen veloituksetta kerran yhtä tilausta kohti. Mikäli tuotetta vaihdetaan useamman kerran veloitamme lähetyksestä normaalit postikulut. Horze käsittelee palautuksesi ja lähettää vaihtotuotteen 1-2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta varastoomme. Pidätämme oikeuden viivästyksiin ruuhka-aikoina.

Tuotetta palauttaessa asiakkaan tulee täyttää tilauksen mukana tullut palautuslomake huolellisesti. Tuote tulee pakata huolellisesti erilliseen pahvilaatikkoon tai postin lähetyskuoreen. Tuotteella ei ole palautusoikeutta, mikäli se on lähetetty pelkässä tuotteen omassa tuotepakkauksessa (koskee myös kenkälaatikoita) tai jos tuote riittämättömän pakkauksen johdosta on kuljetuksessa likaantunut tai vahingoittunut. Palautus tulee toimittaa yhdessä täytetyn palautuslomakkeen kanssa Postin asiakaspalautussopimuksella alla olevaan osoitteeseen:

Horze CUSTOMER RETURN (sopimustunnus 632368)
Elotie 2
33470 Ylöjärvi

Tuotepalautuksia tai tuotevaihtoja ei voi toimittaa Horze myymälöihin.

Hyvitys tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme. Horze maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut alkupeärisen tilauksen. Joissakin tapauksissa asiakkaan tulee hyvitystä varten ilmoittaa tilitietonsa (IBAN/SWIFT) Horzelle. Mahdollinen rahtimaksu palautetaan asiakkaalle vain, mikäli asiakas peruu tilauksen kokonaisuudessaan.

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautuslähetys katoaa postissa matkalla Horzen varastoon, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan asiakkaalle ainoastaan jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja kuitti, jolla korvausta voi hakea kuljetusfirmalta. Horzella on oikeus ennen rahojen palautusta selvittää kadonneen paketin tilanne. Jos brodeeraustilaus palautuu noutamattomana Horzen varastoon, otamme tilaajaan yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse ja kirjeellä. Asiakkaalla on oikeus brodeeratun tuotteen lähetykseen kerran uudelleen ilman lisäkuluja. Mikäli emme saa asiakkaaseen yhteyttä 14 päivän kuluessa, laskutamme tilaajalta tuotteen hinnan ja palautuskäsittelykulut ja hävitämme tuotteen. Mikäli uudelleen lähetetty brodeeraustuote palautuu varastoomme noutamattomana toisen kerran, laskutamme tilaajalta tuotteen hinnan sekä molempien lähetysten palautuskäsittelykulut ja hävitämme tuotteen.

3 for 2

Jos palautat jonkin kolmesta kahden hinnalla ostetusta tuotteesta, alennus ei enää ole voimassa. Kaupan päälle annetun tuotteen hinta vähennetään palautettavasta summasta.