PALAUTUSOIKEUS

 

Palautustilauksen rekisteröinti

Lähettääkseesi tilauksen takaisin Horzelle, tulee sinun rekisteröidä palautus verkkokaupassamme.

Ohjeet:

  1. Kirjaudu asiakastiliin tästä.
  2. Jos tilasit ilman asiakastiliä, voit rekisteröidä palautuksen tästä.
  3. Kun olet rekisteröinyt palautuksen, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa on lisäohjeistus
  4. Muista lisätä palautettavat tuotteet palautuslaatikkoon.
  5. Kirjoita palautusosoite jonka saat sähköpostitse paketin ulkopintaan.
  6. Vie paketti Postin lähimpään palvelupisteeseen.

Horze maksaa palautuslähetyksen.

Jos asiakas ei ole tyytyväinen tuotteisiin, hänellä on 100 päivän palautusoikeus muutamin poikkeuksin. Huom! Palautukset Postin kautta. Meillä ei ole palautussopimusta Matkahuollon / Post Nordin kanssa.

Tuotteilla, joihin on tilattu brodeeraus ei ole palautusoikeutta. Ilmaistuotteiden ja bonustuotteiden palauttaminen ei ole sallittua. Jos kuitenkin palautat tuotteen, et saa rahallista tai materiaalista korvausta siitä.

Ravikärryillä ja kärryjen osilla ei ole palautusoikeutta.

Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossaan ja alkuperäiseen pakkaukseen pakattuna (mm. kenkälaatikot). Horzen vapaaehtoisesti tarjoaman pidennetyn palautusoikeuden edellytyksenä on, että asiakas käsittelee ja sovittaa tuotetta varovaisesti sitä vahingoittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja puhdas. Horze pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole myyntikuntoinen.

Huomaa, että joitain tuotteita ei hygieniasyistä ja turvallisuusmääräysten vuoksi palauttaa. Alusvaatteita voi palauttaa ainoastaan avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

Horze käsittelee palautuksesi 1-2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta varastoomme. Pidätämme oikeuden viivästyksiin ruuhka-aikoina.

Tuotepalautuksia ei voi toimittaa Horze myymälöihin.

Hyvitys tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme. Horze maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut alkupeärisen tilauksen. Joissakin tapauksissa asiakkaan tulee hyvitystä varten ilmoittaa tilitietonsa (IBAN/SWIFT) Horzelle. Mahdollinen rahtimaksu palautetaan asiakkaalle vain, mikäli asiakas peruu tilauksen kokonaisuudessaan.

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautuslähetys katoaa postissa matkalla Horzen varastoon, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan asiakkaalle ainoastaan jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja kuitti, jolla korvausta voi hakea kuljetusfirmalta. Horzella on oikeus ennen rahojen palautusta selvittää kadonneen paketin tilanne. Jos brodeeraustilaus palautuu noutamattomana Horzen varastoon, otamme tilaajaan yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse ja kirjeellä. Asiakkaalla on oikeus brodeeratun tuotteen lähetykseen kerran uudelleen ilman lisäkuluja. Mikäli emme saa asiakkaaseen yhteyttä 14 päivän kuluessa, laskutamme tilaajalta tuotteen hinnan ja palautuskäsittelykulut ja hävitämme tuotteen. Mikäli uudelleen lähetetty brodeeraustuote palautuu varastoomme noutamattomana toisen kerran, laskutamme tilaajalta tuotteen hinnan sekä molempien lähetysten palautuskäsittelykulut ja hävitämme tuotteen.

 

3 for 2

Jos palautat jonkin kolmesta kahden hinnalla ostetusta tuotteesta, alennus ei enää ole voimassa. Kaupan päälle annetun tuotteen hinta vähennetään palautettavasta summasta.