×

20 % alennusta kaikista Horzen tuotteista! Osta nyt |

×

Usein kysytyt kysymykset

Valitettavasti meiltä ei tällä hetkellä saa lahjakortteja.

Verkkokauppamme tarjoaa laajemman tuotevalikoiman, kuin Horze myymälät. Jos haluat tarkistaa, onko jokin tuote saatavilla paikallisessa myymälässä, ota yhteyttä kyseiseen liikkeeseen. Löydät kaikki Horze myymälämme täältä.
Joskus meillä on tarjouksia, jotka ovat voimassa vain verkkokaupassa, mutta normaalihintaiset tuotteet myydään samaan hintaan niin verkkokaupassa, kuin myymälöissäkin.
Valitettavasti ei. Ne käsitellään kuten kaksi erillistä tilausta.

Klarnaan liittyvissä kysymyksissä pyydämme ystävällisesti ottamaan suoraan yhteyttä Klarnaan saadaksenne parasta mahdollista tukea. Löydät Klarnan yhteystiedot täältä: https://klarna.com/fi/tuki.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa vain nettikaupan kautta. Pyydämme ystävällisesti käyttämään palautus-/vaihtolomaketta, jonka saat tilauksesi mukana. Jos olet kadottanut lomakkeesi, ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua. Klikkaa tätä nähdäksesi asiakaspalvelun yhteystiedot.

Kun tilaat verkkokaupastamme, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Me aloitamme ottamalla ja pakkaamalla tuotteesi ja lähettämällä sen varastostamme 24-48 tunnin sisällä. Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostin, jossa on seurantakoodi. Kun tilaus saapuu paikalliseen postitoimistoon, saat siitä ilmoituksen joko tekstiviestillä tai kirjeitse. Muista ottaa henkilöllisyystodistuksesi, sekä seurantakoodi mukaan, kun lähdet hakemaan tilaustasi postista. Muista, että paketti täytyy noutaa postista 14 päivän sisällä, jotta sitä ei palauteta takaisin lähettäjälle.
Jos haluat palauttaa tilauksen tai vaihtaa tuotteen, käytä palautuslomaketta ja lähetä tuote takaisin meille. Varmista, että palautuslomake on oikein täytetty ja että lähetät palautuksen oikeaan osoitteeseen, joka löytyy palautuslomakkeesta. Kun lähetät paketin, pyydä seurantakoodi postista.
Kun palautat tilauksesi, kestää yleensä kaksi viikkoa, että saamme palautuksen kokonaan käsiteltyä. Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on jotain kysyttävää palautukseesi liittyen. Neuvomme sinua säilyttämään palautuksesi seurantakoodin, jotta sitä saadaan seurattua paremmin esimerkiksi katoamistapauksissa. Korvaamme kadonneet paketit ainoastaan seurantakoodia vastaan.
Jos olet maksanut luottokortilla, korvaamme rahat heti takaisin kortillesi. Jos olet maksanut Klarnan kautta, korvaus tulee Klarnalta ja jos kysyttävää vielä jää, pyydämme ottamaan yhteyttä Klarna-tukeen: https://klarna.com/fi/tuki. Muita maksutapoja käytettyäsi tarvitsemme pankkiyhteystietosi ja rahat palautetaan suoraan tilillesi.

Tämä on hyvin valitettavaa, mutta joskus näin tapahtuu. Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.

Normaali toimitusaika on 5-7 työpäivää. Brodeeratuille tuotteille lisäämme yleensä 2-4 lisäpäivää. Meillä on myös tuotteita merkeiltä kuten Bucas, Sprenger ja Back On Track. Joillain näistä merkeistä toimitusaika on joitakin päiviä pidempi. Pidempi toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla, sekä ostoskorissa.
Suurimmassa osassa tuotteita on koko-opas. Löydät linkin koko-oppaaseen tuotesivulta. Jos olet silti epävarma, älä epäröi soittaa meille.

1. Ensin sinun täytyy löytää tuotteet, jotka haluat tilata. Käytä navigointia löytääksesi oikean kategorian.

2. Kun olet löytänyt oikean kategorian, klikkaa tuotetta, josta haluat lisätietoja tuotesivulta.

3. Tuotesivulla sinulle esitellään tuotteen nimi, kuvaus, hinta, sekä tuotekuvat joka väristä. Löydät myös linkin koko-oppaaseen tuotesivulta. Valitse mieleisesi väri ja koko, jonka jälkeen voit klikata "lisää ostoskoriin".

4. Kun klikkaat "lisää ostoskoriin", ilmestyy ponnahdusikkuna, josta voit valita haluatko jatkaa ostoksia, vai siirtyä kassalle. Jos haluat ostaa lisää tuotteita, klikkaa "jatka ostoksia". Jos haluat jatkaa kassalle ja ostaa tuotteet, klikkaa "kassalle".

5. Kassalla sinun täytyy täyttää nimesi, osoitteesi ja haluamasi maksutapa, sekä toimitustapa. Kun nämä tiedot on oikein täytetty, klikkaa "Vahvista" -nappia sivun alareunassa. Nyt olet suorittanut tilauksesi ja näet tilausvahvistuksen, sekä saat kopion tilauksestasi sähköpostitse.

Jokaisessa uutiskirjeessä on linkki "Peruuta tilaus" viestin alaosassa. Klikkaa linkkiä peruuttaaksesi tilauksen. Saat sähköpostilla vahvistuksen tilauksen peruutuksesta.