Usein kysytyt kysymykset

Maksamiseen liittyvät usein kysytyt kysymykset:

  • VISA
  • MasterCard
  • PayPal
  • Nordea verkkomaksu
  • Aktia verkkomaksu
  • S-Pankki
  • Osuuspankki
  • Danske Bank verkkomaksu
  • Danske Bank verkkomaksu
  • Klarna tili
  • Klarna lasku
  • Klarna osamaksu 3 kk
  • Klarna osamaksu 6 kk
  • Klarna osamaksu 12 kk
  • Klarna osamaksu 24 kk
  • Klarna osamaksu 36 kk
Asiaan voi olla useita syitä. Valitettavasti Klarna ei voi kertoa syytä meille, koska tiedot ovat salassa pidettäviä. Voit ottaa yhteyttä suoraan Klarnaan, puh. 09 – 425 99 771 ja saada vastauksen heiltä. Tavallisimpia syitä ovat maksamattomat laskut tai kassalla väärin kirjoitettu osoite.
Klarna lähettää laskun suoraan sinulle.
Klarnaan liittyvissä kysymyksissä pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan Klarnaan saadaksenne parasta mahdollista tukea. Löydät Klarnan yhteystiedot täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.
Meillä ei ole pääsyä Klarnan laskuihin, joten pyydämme teitä ottamaan yhteyttä suoraan Klarnaan saadaksenne parasta mahdollista tukea. Löydät Klarnan yhteystiedot täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.

Tilaamiseen liittyvät usein kysytyt kysymykset:

  1. Ensin sinun täytyy löytää tuotteet, jotka haluat tilata. Käytä navigointia löytääksesi oikean kategorian.
  2. Kun olet löytänyt oikean kategorian, klikkaa tuotetta, josta haluat lisätietoja tuotesivulta.
  3. Tuotesivulla sinulle esitellään tuotteen nimi, tuotekuvaus, hinta, sekä tuotekuvat joka väristä. Löydät myös linkin koko-oppaaseen tuotesivulta. Valitse mieleisesi väri ja koko, jonka jälkeen voit klikata lisää ostoskoriin".
  4. Kun klikkaat "lisää ostoskoriin", näyttöön ilmestyy ponnahdusikkuna, jossa näkyvät lisäämäsi tuotteet. Ponnahdusikkunasta voit valita haluatko jatkaa ostoksia, vai siirtyä kassalle. Jos haluat ostaa lisää tuotteita, klikkaa "jatka ostoksia". Jos haluat jatkaa kassalle ja ostaa tuotteet, klikkaa kassalle"
  5. Kassalla sinun täytyy täyttää nimesi, osoitteesi ja haluamasi maksutapa, sekä toimitustapa. Kun nämä tiedot on oikein täytetty, klikkaa "Vahvista" -nappia sivun alareunassa. Nyt tilauksesi on valmis ja näet tilausvahvistuksen, tilausvahvistus lähetetään sinulle myös sähköpostitse.
Joskus meillä on tarjouksia, jotka ovat voimassa vain verkkokaupassa, mutta normaalihintaiset tuotteet ovat yleensä samanhintaisia verkkokaupassa ja myymälöissä.
Valitettavasti ei. Ne käsitellään kahtena erillisenä tilauksena.
Etukuponkien koodit lisätään omaan kenttäänsä kassalla. Joskus etukuponkeja ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aasiakaspalvelu@horze.fi niin me yritämme lisätä sen tilaukseesi jälkikäteen.
Kyllä, voit valita toisen toimitusosoitteen. Lisää haluamasi toimitusosoite kassalla.
Voit tehdä tilauksen Horze.fi-sivuilla vain Suomessa sijaitsevaan osoitteeseen. Klikkaa lippukuvakkeita nähdäksesi muut toimitusmaat.
Joissakin tapauksissa tilausta voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Emme kuitenkaan voi lisätä tuotteita tai vaihtaa tuotteita siten, että tilauksen summa kasvaa. Jos haluat muuttaa tilausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@horze.fi. HUOMAA: pakkaamme tilaukset niin nopeasti kuin pystymme, joten ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista.
Jos tilausta ei ole vielä lähetetty, voimme muuttaa toimitusosoitteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@horze.fi. HUOMAA: pakkaamme tilaukset niin nopeasti kuin pystymme, joten ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista.
Suurimmassa osassa tuotteita on koko-opas. Löydät linkin koko-oppaaseen tuotesivulta. Jos olet silti epävarma, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.

Toimitukseen liittyviä yleisiä kysymyksiä:

Se riippuu siitä, milloin tilaat ja mitä tuotteita sinulla on ostoskorissasi. Arvioitu toimitusaika näkyy aina kassalla ja sähköpostitse lähetetyssä tilausvahvistuksessa. Useilla merkeillä on pidemmät toimitusajat, mikä hidastaa toimitusta, mutta esim. Horzen, BVertigon, Finn-Tackin ja Pharmacaren tuotteet voidaan toimittaa hyvin nopeasti. Voit myös tulla käymään Horze-myymälään ja ostaa tuotteesi sieltä.

Normaali toimitusaika on 3–9 arkipäivää.

Brodeeratuille tuotteille toimitusaika on 5–11 arkipäivää.

Tuotteiden, joita emme säilytä omalla varastollamme, arvioitu toimitusaika on 5–14 arkipäivää. Lisätietoa toimitusajasta löytyy tuotesivulta.

Olet saanut sähköpostin, jossa on seurantakoodi. Klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä saat ajantasaista tietoa tilauksen kulusta.

Kun tilaat verkkokaupastamme, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Me aloitamme pakkaamalla tuotteesi ja lähettämällä sen varastostamme 24 tunnin sisällä. Jos tilaus sisältää tuotteita, joiden toimitusaika on pidempi, odotamme ensin kyseisten tuotteiden saapumista varastollemme. Pidempi toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla. Myös tilausvahvistuksessa on arvio toimituspäivästä.

Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostin, jossa on seurantakoodi. Kun tilaus saapuu paikalliseen postitoimistoon, saat siitä ilmoituksen joko tekstiviestillä tai kirjeitse. Muista ottaa henkilöllisyystodistuksesi ja seurantakoodi mukaan, kun lähdet hakemaan tilaustasi postista. Muista, että paketti täytyy noutaa postista 14 päivän sisällä, jotta sitä ei palauteta takaisin lähettäjälle.

Palautuksiin liittyviä yleisiä kysymyksiä:

  • Jos haluat palauttaa tilauksen, rekisteröi palautuksesi verkkosivujemme kautta ja lähetä tuote takaisin meille Postin kautta.
  • Varmista, että palautus on rekisteröity oikein ja että lähetät palautuksen ohjeidemme mukaisesti oikeaan osoitteeseen.
  • Kun lähetät paketin, pyydä seurantakoodi postista.

Kun palautat tilauksesi, kestää yleensä 2–3 viikkoa, että saamme palautuksen kokonaan käsiteltyä. Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on jotain kysyttävää palautukseesi liittyen.

Neuvomme sinua säilyttämään palautuksesi seurantakoodin, jotta sitä saadaan seurattua paremmin esimerkiksi katoamistapauksissa. Korvaamme kadonneet paketit ainoastaan seurantakoodia vastaan.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa vain verkkokaupan kautta. Pyydämme ystävällisesti rekisteröimään palautuksen verkkosivujemme kautta. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@horze.fi, niin autamme sinua.
Rahat palautetaan käyttämällä samaa maksutapaa, jonka valitsit tilaamisen yhteydessä.
Tämä on hyvin valitettavaa, mutta sitä tapahtuu välillä. Jos pakkaus on näkyvästi rikki, älä allekirjoita vastaanottokuittausta postissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetä valokuvia ja kuvaus rikkoutuneesta tuotteesta, niin autamme sinua.

Yleisiä kysymyksiä lahjakorteista:

Kirjoita hakukenttään lahjakortti tai mene suoraan sivulle lahjakortti. Valitse lahjakortin arvo ja lisää se ostoskoriisi. Huomaa, että et voi ostaa lahjakorttia samaan aikaan muiden tuotteiden kanssa.
Kun klikkaat ostoskoria, voit lisätä lahjakortin numeron heti tuotteiden yhteenvedon jälkeen.
Voit käyttää yhteen tilaukseen rajoittamattoman määrän lahjakortteja.
Jos käytät lahjakorttia tilauksesi maksamiseen, käytämme kaiken lahjakortilla olevan rahan. Jos tilauksesi loppusumma on suurempi kuin lahjakorttisi saldo, voit maksaa jäljellä olevan summan normaaleilla maksutavoillamme.
Voit tarkistaa lahjakortin saldon osoitteessa lahjakortti
Jos palautat lahjakortilla maksettuja tuotteita, me palautamme rahat lahjakortille. Lähetämme sähköpostin lahjakorttiin liittyvistä tiedoista, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Voit käyttää lahjakorttiasi verkkokaupassa horze.fi ja Horze-myymälöissämme. Horze.fi-osoitteesta ostettua lahjakorttia ei voi käyttää muissa verkkokaupoissamme
Kyllä – ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@horze.fi. Ilmoita nimesi ja lahjakorttisi numero. Jos olet kadottanut lahjakorttisi numeron, ilmoita sähköpostiosoitteesi, jota käytit lahjakortin ostamiseen, tai tilausvahvistuksessasi näkyvä tilausnumero.
Lahjakortin maksaminen etukupongilla ei valitettavasti ole mahdollista.

Muihin aiheisiin liittyviä yleisiä kysymyksiä:

Klikkaa tästä, nähdäksesi kaikki Horze-myymälät.
Jokaisessa uutiskirjeessä on linkki "Peruuta tilaus" viestin alaosassa. Klikkaa linkkiä peruuttaaksesi tilauksen. Saat sähköpostilla vahvistuksen tilauksen peruutuksesta.
Joidenkin merkkien osalta valikoima on erilainen verkkokaupassa kuin Horze-myymälöissä. Jos haluat tarkistaa, onko jokin tuote saatavilla paikallisessa myymälässä, ota yhteyttä kyseiseen liikkeeseen. Löydät kaikki Horze-myymälämme täältä.

Kuinka voimme auttaa sinua tänään?

Autamme sinua mielellämme kaikenlaisissa kysymyksissä. Voit ottaa meihin yhteyttä vuorokaudenajasta riippumatta vastaamalla lähettämäämme tilausvahvistukseen. Palvelemme myös arkisin puhelimitse ja chatissa

Kontaktformular

;+358 3 311 92885

Aukioloajat maanantai - perjantai

9:00 - 12:00, 13:00 - 16:00

;